2009-11-17 @ 16:26:40
Jaa-a annat kan man väl inte kalla denna dag, en vanlig tråkig tisdag.. Har rätt ont i magen som bäst, och känner stressen krypa sig på.

ÅÅh, jag ser så fram emot fredag, ni anar inte. Då har New Moon premiär, och gissa vem som har haft premiärbiljetten i snart över 1 månad?? JAG, JAG, JAG!! haha.. När jag var och kollade Twilight med Ansu tror jag vi båda fick ögonorgasmer, jag menar det var ju HOT, HOT, HOT! Hoppas New Moon lever upp till förväntningarna! Har ni kollat in trailern?? Här kommer några trailers av filmen:


 

 

 

Alltså Jacob är ju sååå snygg nu när hans långa indianhår är borta! Antar det blir att ta med en hink, för jag gissar vi  3 tjejer kommer att sitta och dregla som hundar dreglar över en köttbit, haha! Så brutalt det där lät! Jag och Ansu tar med oss Lena denna gång förästen, så får se om hon blir lika galen som vi blev sist?!

 

Men nu ska jag fortsätta läsa på lite prov, inte lockande, men lite duktig vill jag vara!

XoXo

A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0