2009-11-10 @ 10:37:30

God morgon! Känner mig både super pigg, samtidigt som jag skulle göra vad som helst för att lägga mig ner och sova!

Sovde över hos min snygging inatt (börjar tydligen bli en vana nu natten må-ti), men idag på morgonen tvingade vi upp oss, duschade och åkte till Hotel Astor på en smarrig, stor, nami frukost. Gott var det minst sagt! Ifall ni inte visste om det, så kostar frukost dr 10 euro, och man får typ allt man kan tänka sig. Rekommenderar verkligen!

Satt annars just med Henrika o planerade att vi skulle fara ut ikväll, vi har nämligen ingen engelska i morgon, så ikväll ska det festas lite, det kommer bli legendary!!

Hoppas ni andra också får en bra en lilla-lördag (eller är det onsdagar som är lilla-lördag? äh, tisdag får vara lilla-fredag isf)!!

XoXo
A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0