2009-11-13 @ 16:50:11
annat, kan jag väl inte kalla mig.. Har typ slösat hela min lön från sommaren på fest, shopping, fest, shopping o lite gotta mat nu som då..

Är medlem på nelly.com, och fick ett mejl igår om att de öppnar en secretsale och jag fick löseordet till den,  och  såklart var jag där o slösade ännu mera pengar idag på kläder o dyl.. De försöker ju nå ut till konsumenter och få dem att köpa en massa kläder, jaa-a inte kan man väl annat säga än att de lyckas ju helt klart få mig att köpa ännu mera skor, klänningar, tröjor, väskor osv. när de skickar ut secretsale mejl!! MORR

Antar jag snart borde sälja halva klädskåpet mitt förr att få ihop min ekonomi igen, haha! ;)


Vad månne tror ni jag svarade? JA JA JA JA JAAA!

 

Hoppas ni lyckas hålla i pengarna bättre än mig..

 

XoXo
A nnu


Kommentarer
Postat av: Catta

Hej tänkte bara tipsa om en sida som har riktigt bra priset på smink och hårvårdprodukter m.m. www.beautybay.com



Hitta grejer där från osis som jag hos frisören betalar minst 35€ för som där kostade typ 10€.

2009-11-14 @ 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0