2009-11-23 @ 16:59:07
För de som kanske inte minns/vet, så var jag Korsholms lucia 2006, och det är nog något av det bästa jag gjort i mitt liv, så jäkla roligt. Tänk vad man kan göra människor glada med så lite..

Well, well, s jag blev frågad om jag ville ställa upp med att "fira" att Korsholm har ahft lucia i 20 år, så jag och de andra luciorna som har passligt att komma och varit Korsholms lucia genom åren kommer att uppträda med ngn sång el liknande på festen när Korsholms lucia 2009 kröns.

Oh det är nog ett minne, 50 besök på 1 vecka var vi lussade. På julfester, åldringshem, hembesök osv. + att vi besökte min älskade mummu i Kokkola för min skull.. Ah, det är nog ett roligt minne!!


 

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0