2009-11-13 @ 12:53:53
Jag hör till dem som tycker om de artister som kan skapa bra musik, och musikvideor utan att åla sig i lera, slingra sig runt en stång, och göra allt möjligt som relaterar till sex och porr. Så när det kommer till Lady Gaga med sin speciella stil på outifts, för att inte tala om sina ascoola videon, så då applåderar jag intensivt! Fast hon sådär annars står för, Sex, Fame, Music..

Kolla nu bara in denna coola video, jag blir lite äcklad kanske av vissa scener, men det för att jag blir lätt rädd av Gollum-liknande figurer, haha!

 

 

Fast hon har ju needs precis som alla andra, men de e musikvideona jag uppskattar, tkr hon har rätt skön personlighet också.. Haha kolla in denna video..

.. she's down right clear what she looks for in a partner.
Lady Gaga - A big dick

 

 


 

Hoppas ni får alla en toppen helg, ta det lugnt med spriten nu bara!
Jo just det ja, ta hand om Andrea som kmr hem till Vasa idag! :)

 

XoXo
A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0