2009-11-03 @ 19:10:23
Hejsan hoppsan på er!

Antar de mest nyfikna slutat snoka här nu efter mitt uppbehåll, så nu tänkte jag ta LIITE upp bloggandet.. Fast min predikning om varför jag slutade, men har konstaterat att de e rätt skönt att skriva av sig!

I alla fall, så skulle jag och Thomas på frukost till Astor i morse, vår konversation när vi vaknat löd följande ..

A: Go morron sweet, e du trött?
T: Mmh, moron.
A: E du super hungrig eller ska vi sova vidare 1 h?
T: Hmm, du får bestämma!
A: Men jag fråga ju dig?!
T: Nåh, no e de ju alltid skönt att sova.
A: Bra!

T & A: ZzZzZzz..


Fick annars nya bilder av Jarmo Glader (de e samma ja som de i headern o här bredvis, tkr så om dem)

© - Jarmo Glader

 


© - Jarmo Glader


Är inte bilderna bara för fräna! Jag e så nöjd med dem, Jarmo e sjukt duktig!!


För de som missat så var jag o stod modell för Rax's nya reklambilder (haha jag vet, komiskt va?) i lördas, så vet inte när de bilderna kommer ut, men Jarmo va så nöjd att han frågade ifall jag vill ställa upp på flera reklam fotograferingar då föreag anlitar honom, så gissa vem som tackade ja! :) Det går bra nu!

Men ha det så bra, jag ska fara o ta en till burana, för jag var o klåpade ordentligt idag när jag skulle på ridlektion.. föll o fucka up mitt knä.. :(


Ser inte mitt knä bara för mysigt ut.. Hade just kommit in genom dörren o skulle putsa det när det såg ut såhär..


Kommentarer
Postat av: =)

Hm.. Är thomas någon pojkvän kanske? :)

2009-11-05 @ 22:20:36
Postat av: Annu

Yepp, så är det! Den bästa sådana också! :)

2009-11-07 @ 17:53:41
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0