2009-11-18 @ 18:48:34
Tänkte bara berätta lite om mina bästa vänner.. Vi har bråkat många gånger, och varit irriterade på varandra otaliga gånger, men vet ni hur nära vi är varandra fast man inte hör av sig varje dag?? Tänkte väl inte det..

Lena o Ansu är allt bra vänner när det kommer till kritan! Alla bråka någongång, men det är de som kan bli sams och komma varandra närmare efteråt som avgör vilka som är riktiga guld-vänner!

Jag har nog tänkt "jävla mongo" om dessa när jag varit arg, men jag skulle aldrig klara mig utan dem.. Jordnära tjejer som inte är lika ytliga som alla andra, eller attention whores (jag är ju sån så klarar inte av att ha likadana vänner, haha nå NEJ!!) De är bara för fjanttiga och underbara!



Långben o hennes 2 vänner

 

XoXo

A nnu


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e bara för söt! Puss på de!

2009-11-18 @ 21:42:55
Postat av: Anonym

nåååh :) pössis...I love U 2 girls!

2009-11-20 @ 11:49:38
Postat av: anso

naw, älskar er å flickor! :) <3

2009-11-21 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0