2009-11-22 @ 19:50:04
.. det har jag i alla fall lärt mamma nu i kanske 30 min. Hon börjar nästan bli bra på facebook.. OH NOU!! haha.. Lyssnar som bäst på Timberlands album, både nya och gamla album. Han har nog bra dansmusik (nästan alla låtar)!

Har räknat matte nu så min hjärna blöder, ska hoppa in i bastu och försöka återhämta mig. I morn ska jag nog ta mig ut och springa med lill-hunden, OM min muskler mår bra då, de är ännu idag helt limiga, så får se om jag kan gå normalt i morn, haha!

Well, well, ska hoppa in i bastun nu och dricka en kall, god, öl. Hoppas ni haft en toppen helg, min har varit PERFEKT!! <3

Haha, visade annars min videoblogg till mamma och pappa, de bara fnissade.. Haha, det gör jag ännu!!



XoXo
A nnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0