2009-05-12 @ 14:24:11
Oj de blir många inlägg idag, men jag gör tydligen allt för att undvika att behöva läsa på prov, dumma blondi! Nå väl satt o läste lite horoskop, tänkte jag kunde dela med mig lite..






Jaa-a kära vänner, såhär ser jag ut när inte använder smink, huden vill lixom inte hållas kvar! Nej fy va dåligt haha! Nä men jag testade en mango ansiktsmask idag, den doftade ur gott och skulle vara på 10 min. Men när skulle riva bort den fick jag ingen början, fanns lixom inget att dra i, så jag fick göra en hej dundrande massa grimaser så den skulle lossa, från huden, kan tänka mig hur jag såg ut! På bilden har jag just slutat grimatisera så jag såg ut som en 90 åring med rynkor, eller en som fått lite för mycket strålning så huden börjat lossa, haha! Anyway, jag gav upp med att riva bort masken då det inte gav resultat så jag tog vatten o tvål o skölde bort den istället, så om den fick sin rengörande effekt vet jag inte, haha!

Hur har er dag varit? Lika underhållande som min? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0