2009-05-06 @ 15:38:03
Alltså jag måste bara säga det, den som kommit på "hunden är människans bästa vän" så har nog prickat rätt, vet inte vad jag skulle göra utan Ronja och Elvis, kände mig så nere när jag kom hem så jag gick ut på gården och kastade lite boll med dessa älsklingar. Vi hade så roligt och jag själv skrattade åt de små galningarna när de tävlade om bollen, sprang fram och tillbaka som några dårar och jagade varandra.

Nu är jag på någolund bra humör igen, älskar verkligen mina hundar!


Elvis må vara den snabbaste, men Ronja är den klokaste av dem i duon.



Ska bara tillägga 2 grejer!

1. Jag såg jag fått min lön av de senaste showerna, så känner mig rik för första gången, haha!
2. Känner stor tacksamhet till Ida idag, kan inte beskriva min tacksamhet! Massa kramar till dig!

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha. vilken cool bild!! Maila den till mig e du snäll. maila gärna de andra jag bett om också ;)

2009-05-08 @ 08:18:30
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

haha jo Elvis ser lite småkomisk ut! Kan maila den när jag kommer hem, är i skolan nu.



Har även en annan bild jag kan maila dig nu på en gång, så Tack för att du var med i mitt popkonstprojekt (använde en bild på dig o magnus), men bar läraren ser den. ;)

2009-05-08 @ 09:46:42
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0