2009-05-27 @ 16:29:15
Idag har jag mått helt skit! Vet inte vad det är men kändes som jag skulle spy helatiden, men efter gefilus och massa piimä började jag må bättre så tvingade mig till skolningen inför mitt sommarjobb senare på eftermiddagen. Shit va mycke jag måste lära mig, börjar få panik.. blir nog att plugga hela nästa vecka!!

Fy fasen va de blåser ute, trodde jag skulle flyga iväg! 2 träd hade fallit i stan, ett hade fallit över vägen där utanför kotipizza på handelsesplanaden. Hundarna märker jag också tycker det är obehagligt när det blåser så mycket, Elvis t.o.m sket på sig här inne!! Haha  nä men han har tydligen fått i sig mycket vatten från då han simmade igår, så han har diarré, suck!!

Jag är i alla fall ensam hemma nu idag och i morgon så det är skönt! Ska nu sova en stund, sen till butiken för att köpa lite grejer som gör att Elvis diarré slutar, för det STINKER i hela huset av de 2 skithögarna jag hittade när jag kom hem från skolningen idag!!

Hoppas era hus luktar bättre än mitt just nu, haha!


Elvis dyger nämligen på detta sätt efter pinnar han ser
på botten, så därför får han i sig mycke skit vatten!



Vårt lilla vattendjur..



Elvis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0