2009-05-31 @ 20:21:16
Fick just ngr foton från fotograferingen i fredas! Så tänkte jag laddar upp någon bild hit! :) Har annars just kommit he från villan var jag bara stekte mig i 3-4 h, ville inte bränna mig då jag ska va på jobb i morn, tar så ont om man bränner sig då man har kläder på, och naken kanske ni förstår jag inte kan springa på jobbet, haha!

Här kommer några foton som tog i fredas + ngr från igår! Ni lär ju se vilka bilder som är vad.


Min favorit bild måste jag bara säga!














Sådär såg jag som sagt ut



Tino, Jessica o Ida e så fina!



Tycker Ida blev var så jäkla snygg o blev så bra på kortet så hon får vara ensam på ett här!




Så bar det av till Fagerö efter många om och men!



And we are off!



heh, jo vissa börjar vara lite under hatten


Gitarristen i Takida var såååå het! Vad är det men killar som sjunger o spelar gitarr?


Autograf av dendär snygga gitarristen o typ basisten? Minnet sviker..

Det blev super rätt många bilder nu, men själv tycker jag om att se bilder så kanske ni också gör det? :)

Kommentarer
Postat av: Challe :)

Riktigt härliga bilder! även den jag tog:)

2009-05-31 @ 23:42:10
Postat av: Annu

haha jo den e så bra!! Bara vissa va lite väl rund under fötterna ;)

2009-06-01 @ 18:24:23
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0