2009-05-04 @ 20:45:04
Alltså idag började dagen helt toppen, men kl 3 tog den en helomvändning o först nu 7 timmar senare har jag börjat återhämta mig, nog längesedan jag fällt såhär många tårar. Mer säger jag inte om den saken!

Har just precis gjort biologi uppgifter, och fast jag inte kommer bli någon biolog eller något, så tycker jag det är rätt intressant, jag förstår mindre än jag förstår men något gör att jag inte somnar på de lektionerna, kan bero på att jag har en toppen bra lärare i det, eller för att man inte kan somna när man sitter brevid knäppjökarna Tino o Bill, haha!

Jag köpte annars "hårförlängning" idag. Men i form av en "knut", så får se vad jag hittar på för roligt med den nästa gång det blir partaj! Men lär inte bli denna helg, för provveckan börjar nu nästa vecka och håller på i 2 veckor KILL ME!!

Men nu ska jag fortsätta på min film, ska försöka få den klar till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0