2009-05-06 @ 22:20:07
Jag är bara så bäst just nu, jag o Lena tog en helt spontan cykeltur. Vips va klockan natten o vips had vi cyklat 18 km!! Det roliga med cykelturen var att då vi skulle korsa en landsväg (80 el 100 fartbegränsnig begränsning) på ett helt random ställe, var det inte fanns ngt övergångsställe, kom en bil o stanna typ framför oss o visa vi sku gå/cykla över, haha gud va vi skratta! Killarna i bilen bara log o titta på oss o vinka till oss, haha! Det absolut bästa med det där var att när vi cyklat från smedsby ut till Gamla Vasa möter vi samma killar igen, och då vinkar de som aldrig förr. Nu skrattar vi ännu mer, när vi lugnat ner oss kommer en rosa gammal skruttbil och de tutar o vinkar, så börjar vi igen, haha!  Jag trodde sånthär bara hände typ i Frankrike o England, för endast där har de varit lika glada o spontana, i finland är alla su "prutto" (vet inget annat ord för de, antar de e dialekt?) haha!

Sen lärde jag Lena också lite höger, vänster, framåt och bakåt. Fröken hade nämligen inte lärt sig det än, och när hon inte hade hunnit rita in V o H på sina händer blev det lite överbelastning i hjärncentralen när jag sade vart vi skulle svänga, haha!

Tack Lena för cyketuren, var PRECIS vad jag behövde!

Kommentarer
Postat av: Lena

överbelastning i hjärncentralen va e no minst sakt...å blev bara värre av alla händelser :D

2009-05-07 @ 11:35:15
Postat av: Annu

haha that is SO true! xD

2009-05-07 @ 19:36:43
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0