2009-05-24 @ 22:26:40
Kom hem för ca 1 h sedan, är nu helt slut. Får se hur bilderna blev när det riktiga sluresultatet kommer, inom ngn vecka skulle jag få ngr bilder, så får se då!

orkar inte skriva så mycket om själva Photoshooten annat än det var annorlunda än jag föreställt mig. Slänger upp ngn bild som togs me kameran eller telefonen innan, före o samtidigt som photoshooten.

Hoppas ni haft en toppen helg!

Före Photoshooten, vid Hair and Makeup. Jag ser
väldigt plågad ut, men var bara nervös.






Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh så vacker du är!!

2009-05-24 @ 23:10:43
Postat av: sabina

jag gilla färgen på läppstiftet jättemycket , köpte själv idag ett nytt läppstift men ångra lite färgvalet efteråt :/

2009-05-25 @ 21:13:09
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/
Postat av: jsfn

vem var det som fotade? :)

2009-05-26 @ 13:52:55
URL: http://jsfn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0