2009-05-08 @ 09:43:32
Nu sitter jag i skolan igen, har haft bara 30 minuters
hälsokunskap och sen en samling hela skolan, var de va bla bla bla.. Har håltimme nu ännu 20 minuter. Vist håltimmar är helt skoj, men inte andra blocket i skolan, det uppmuntrar så att skippa första så man får DUBBEL sovmorgon, men nej jag är ordentlig och släpar mig upp ur sängen och far till skolan till första blocket!

Ikväll hoppas jag det fina soliga vädret håller i sig, för då ska vi grilla, slurp! Ska o handla mat efter jag varit till frissan idag, undrar annars hur de ska färga till showen, spännande!! Nåjaa, sen borde jag hinna fara efter mitt körkort som varit vid besiktningskontoret ett bra tag nu, lata Annu här!!

Gah, mycket som ska göras nu! Men slänger väl in nå foton från kvällen senare ikväll, tror nämligen jag ska ta me min dator till vår lilla grillfest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0