2009-06-07 @ 20:31:32
Vilken dag, allt har varit riktigt piss (nästan), började morgonen med att åka till sjukhuset i Karleby för att hälsa på mormor. Jag vill verkligen inte hon ska gå bort, vill hon också ska få uppleva min student. Hon tycker sånt är så fint, och jag vill kunna krama henne i min vita hatt och ta foton med henne på min student, men jag börjar vara rädd detta inte kommer att inträffa..

Alltså jag har varit på så skit humör hela dagen, otroligt besviken, ledsen och känt mig helt tom.. Ansu har nog ringt och frågar hur jag mår idag osv, något jag uppskattat massor! Men jag förstår bara inte detta.. Besviken är enda ordet som kan beskriva hur jag känner helt enkelt, och det nu gånger 2..

Jag är inte den som brukar gråta (filmer är undantag), eller den som skriver massa deppiga inlägg här i bloggen, men nu kan jag inte ens fejka det.. Annu är mycket ledsen och besviken idag..

Nu slutar jag skriva patetiska inlägg, vill bara klockan ska bli 10 så jag får prata med Edith och sakna henne och se fram emot då hon kommer hem! I need you darling.

Jo en "kul" grej har hänt idag, det var att pappa kom med till Vörå och matade hästarna med mig. Han var super duktig! Han fixade höet och hämtade in hästar med mig, sen kom Linda också och hjälpte till ta in busfrönen. Hon och jag pratade  om dittan och dattan och fick mig på andra tankar..  Tur man har såna vänner..

Nä men NU slutar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0