2009-06-01 @ 18:18:47
Nåjaa, nu har jag kommit hem från en 10 timmars första arbetsdag. Jag måste då säga att gänget jag ska jobba med är toppen! Yngst av oss 4 är då jag, men tror ändå vi kommer ha skit kul i sommar! Vi har åkt runt och kikat på museere, kyrkor, campingplatser, caféer, restauranger, hamnar, världsarv, historiska platse och mycket med, och allt dett på lilla Replot/Björkö/Vallgrund o allt vad de nu heter.

Det ena jag fick lära mig idag är att alla de där öarna inte heter Replot, utan har olika namn. Det andra jag fick lära mig är att det finns fullt med getingar på alla de där öarna, så jag stormtrivdes inte om vi säger så!

Men nu ska jag iväg till Kvevlaz en runda så jag hinner ut och cykla ikväll också! Hörs mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0