2009-07-10 @ 12:36:24
Morr vad det ska regna, jag som ska ta mig till Vörå för att fara på mingelparty ikväll, suckar och stönar! Tycker så synd om A som ligger hemma med spysjukan och kan inte komma med, men vi får väl försöka ha kul utan A ikväll då.. :(

Sen tänkte jag berätta en annan rolig grej som jag faktiskt ser fram emot, om 2 helger så ska de vara en fotografering jag tänker delta i om jag får ledig från jobbet vill säga, där ska ca 20 amatör modell (precis som jag) delta och 6 olika fotografer.. Modellerna o fotograferna kommer int bara från Vasa utan från Hesa också. Hoppas ajg får ledigt för tycker detta låter som en super skoj grej!

Men nu ska jag börja föna håret och fixa mig, ska till stan med L och kika lite, sen ska jag iväg till Vörå och förfesta innan mingelpartyt! :)

Hoppas ni får en toppen helg!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0