2009-07-31 @ 00:48:36
Från och med nu kommer jag inte uppdatera något hit om hur det går med mitt "modellas", om man nu kan kalla det så..

Har märkt folk inte förstår riktigt sig på vad jag håller på med och så, så för att jag inte ska bli ledsen igen kommer jag sätta ett slut nu på all information jag delar med mig på bloggen, facebook och bilddagboken, ev bilder kommer upp.. men ingen info när shower är, när fotograferingar är, för vem eller hur jag upplevde dem..

Förlåt till de som faktiskt bryr sig och är glada, men det sårar faktiskt mig när nära vänner inte klarar av det, så för att jag inte ska behöva dela med mig informationen till dem så slutar jag uppdatera här och annanstans om detta..

El vad tycker ni? Är någon helst intresserad att läsa hur det gåt?

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag tycker det är kul att läsa om dina uppdrag/upplevelser. Sen att du är ärlig och erkänner att det inte är någon dans på rosor gör det bara bättre. :) Och fina bilder aldrig fel i en blogg. Då är det ju rologare med fina modellbilder på dig själv emellanåt.

2009-07-31 @ 08:13:31
URL: http://cattah.webblogg.se/
Postat av: janina

SÅKLART!! Du ska blogga för din egen skull, skriva om de som intresserar dej o e viktigt för dej! :D

2009-07-31 @ 14:05:36
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Sara

Tycker bara att det är intressant att läsa om dina upplevelser! :)

2009-08-01 @ 14:29:15
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Annu

Kul att ni tkr det! Men eftersom jag inte vill folk ska tro fel om mig så kanske det bara kommer lite bilder upp nu som då o en liten story hur jag upplevde det, inget desto mer :(

2009-08-01 @ 18:11:25
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du kommer väl fortsätta publicera modellbilder iaf? Skulle vara tråkigt om du slutade med det!

2009-08-02 @ 15:27:19
Postat av: Anonym

Fortsätt på samma sätt som förr :)

2009-08-03 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0