2009-07-06 @ 20:17:33
Jag kan inte påstå jag är ett Harry Potter fan. Jag har bara läst 1 bok och i lågstadiet läste läraren 1a boken för oss. Men alla filmer har jag sett, och alla har fått mig att hoppa upp i famnen, eller krama/klösa sår i handen på den som är med mig på bion (inte så farligt som det låter). Så jag har många gånger undrat varför jag ens bryr mig om filmerna, men alltid kommit fram till att de är ju så jäkla bra!

Så efter att ha sett trailern till Harry Potter and the half blood prince, gör mig bara förväntansfull. 15 juli står det att den har premiär, och jag lovar biosalongen kommer vara SMOCK FULL.. Jag jobbar kväll då filmen har premiär, men den 16onde, då skulle jag ha möjlighet att se den, är ledig hela dagen! Så skulle jag få med någon då och komma o kika, eller har jag skrämt bort alla nu, haha?

Kika in dessa 3 trailers av filmen, man kan ju inte annat än få pirr i magen av förväntan eller hur?! :)


Kommentarer
Postat av: Martin

Annu ja kan kom! :-)

2009-07-06 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0