2009-07-04 @ 11:13:29
HAHAHA, så säger jag när jag summerar gårdagen! Det började med att jag kom till Edith var hon fixade sig och vi pratade om dittan o dattan. Sen hoppade vi på cyklarna och cyklade iväg till Strömsö, men påvägen dit pausade vi och satt och chillade vi kanten av vägen, alltså diket, haha!

På strömsö var vi kanske 2 h, där firade vi lilla Elin som har blivit stora Elin, hon fyllde nämligen 15, nej ursäkta 18 år igår! :) Grattis till henne! Där var det lite olika folk, bilder o t.o.m en liten film kmr upp när jag överfört bilderna och filmerna, gissar det blir en bildbomb, men sånt är ju skoj! :)

Men sen någon gång under kvällen cyklade jag en bit med Edith hem, men så fortsatte jag till stan i mina sexy shoes, (ja, jag böt om på vägen, heh).. Så då mötte jag upp mupparna och festade loss till stängningsdax på nattklubbarna, sen blev de att sitta säkert minst 13 pers i en bil + min cykel, haha, trångt och mysigt.. ;)

Så idag är jag jäkla seg, trött som bar va, + att jag ser att mina darlings till klackskor har gett mig fina skavsår.. :( Men de e smällen man får ta, ikväll ska vi fira en ny tjej som fyller 18 och då blir de en planerad utekväll, men den antar jag nästan blir helt nykter, för jag börjar jobba kl. 13 i morn! :)

Nu ska jag gå o sova en stund, hoppas ni hade en bra fredagskväll och får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0