2009-01-29 @ 22:21:55
Blev lite ledsen idag, dels för att jag känner mig så korkad när det gäller matte, o dels för att det känns ibland (nu) som om en del människor alltid förväntar sig jag ska finnar där i ur o skur o hejja på, men när jag behöver ngn som gör det så finns de inte. Jag blir bara lite ledsen, men borde väl sluta förvånas över vissa människor, överreagerar säkert också pga att jag är så trött, snorig, hostig o lite febrig.. men ändå!!

Hoppas verkligen vi far ut i morn, skulle behöva det, tror en annan skulle också behöva det så jag håller tummarna för att allt ska lösa sig på den fronten.. Men annars har jag en blan B.. alltså en vanlig hemma fest som e på G i morn, men får se vart jag far, skulle så vilja ut o på istället med de där tösarna! Alltid lika kul! (:

Vi ska också i morn (förutom att skriva prov) ha möte om efterfesten 13.02, för de som inte vet är de äldstesdagsfest då. Så i morgon kommer människor från Kholms gymnasie o Vasa gymnasie till oss i Övis o planerar hur vi ska ordna festen, men med så tungt huvud som jag har idag tror jag inte jag kmr kunna bidra med mycket.

Jag har annars lite nervositet för söndagen nu, ska ju vara med i Bröllopsmässan då, var med förra året också, men denna gång e de mer spänning. Skoj ska de bli i alla fall!

Hoppas ni har de bra o inte stressar ihjäl er som jag håller på o göra!
puss o kram


Måste bara ladda upp en sista bild på min kjol, jag bara älskar den :)
men ska nog ta ngt annat ändå på krogen i morn, ifall de nu blir krog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0