2009-02-20 @ 10:22:06
Jaa-a nu har jag ingen spanjorska hos mig längre! Igår hade vi en otroligt rolig kväll hemma hos Satu med våra spanjorskor, Satu hade sin Leire, Jag min Leyre, Jessica sin Africa o Ida sin Itxaso. Vi skrattade och grät av skratt, så roligt har jag inte haft på länge!  Men sen då jag skulle säga hejdå till min Leyre (som ska bo hos Satu de sista dagarna) började jag grina, hon blev väl också lite ledsen hoppas jag, för hon har varit en toppen tjeje o vi har haft skit kul de sista dagarna! Fick några uppmuntrande textmeddelanden av henne påvägen hem från Satu, o såg på Facebook idag att hon e ledsen för att jag måste fara tidigare..

Orsaken till att jag far tidigare är för att jag skall till Gran Canaria med mamma o pappa, det är sista resan jag inte behöver betala så måste ju passa på då. Men det kommer nog knappast bli tråkigt för Andreas o Lasse ska väl bo på ungefär samma ställe så har några vettiga personer att umgås med!

Var akut o köpte underdel till min bikini idag, den passar tyvärr inte sådär huippu bra, men den duger! Nu skall jag packa det sista o sen äta o sedan ivääääg!!hoppas ni andra får ett fint fint sporlov!

De som vill ha kort från min resa får skicka textmeddelande med sin adress, för jag hittar inte min adressbok :(

puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0