2009-12-20 @ 19:12:12
Nu är helgen förbi. Fredagen spenderade jag med Thomas och familjen. Ina och Magnus hade ju kommit hem. Men tyvärr var jag så trött att jag inte kände jag var till något bra sällskap. Söndagen började med att vi åkte in till stan och hämtade Inas brudklänning, ring och kpte skor till bröllopet åt mig, men bara av 1 h på stan gjorde mig så otroligt trött.

När vi kom hem igen var hela tjocka släkten där från mammas sida. Mormor fyllde 90 år och skulle firas, så då blev det kalas. Sen efter det kalaset skulle jag vidare till följande, nämligen söta Satus kalas, för hon fyllde 18 i veckan. Men jag får ju inte dricka alkohol, och måste ta det lugnt super länge nu efter min sjukdom, så det blev endast alkoholfri förfest för mig. Det var så roligt att se alla igen, men kände mig som en liten mupp där då jag var så trött ;)

Idag har det varit "julmiddag", så Thomas kom också och äta till oss, så vi var Annika + Victor, Ina + Magnus, jag + Thomas, mamma och pappa, och så Mormor. Gott var det med julmat igen, men så trött man blev efter det. Gick och sova lite över 1 h tillsammans med Thomas efter maten, men nu känner jag mig precis lika trött igen..

Här kommer lite bilder från 90-års kalaset..



Min älskade familj + pojkvänner (minus min karl)



Mina goa syskon, kusiner och mormor (skorna på bilden är annars skorna jag köpte -> läder, 10,5cm klack, 1cm platå)



XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0