2009-12-01 @ 14:44:17
Nu är jag äntligen hemma! Har fått en massa gjort idag, känns det som i alla fall. Vet inte om det är för det närmar sig jul, men just idag fick jag mitt i allt helt nya krafter och känner mig hur hurtig som helst. Ska på ridlektion ikväll, och efter det till my love o sova över, har ju sådan lyx i morgon att jag börjar först kl. 11 och har endast 2 timmar *SWEEEEET*

I alla fall, så nu har jag tvättat bort äckelsminket från ansiktet, och sitter med lite salva på nu. Får så hemskt torr hud på vintern, och då ploppar även de där äckliga sakerna upp här som där på en, får inte ni det? Well, så i år ska jag försöka sköta om huden lite bättre, hehe!

Sitter nu o väntar min pasta ska bil färdig, funderade på skinksås till, men konstaterade jag inte orkade (haha där tog hurtigheten slut), så tror de bara blir pasta, färdig gjord krydd "sössö" till + sallad. JO vi fick ju våra ABI huppare o byxor idag, tänkte slänga in en bild senare hur de ser ut. De var var helt OK, skulle själv inte kommit på något bättre logo iaf! :)

XoXo
Hungriga Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0