2009-12-21 @ 22:48:18
Alltså fy vad jag har svårt att hinna vara på datorn något, de gånger jag sitter på datorn gör jag faktiskt något viktigt.. Så de gånger jag hinner sätt mig ner och bara blogga, de gånger känns skönt, sitte tillbaka och tänka på dagen.

Idag har det annars varit en bra dag, jag har känt mig piggare än på länge, gladare än på länge, och aningen stressad inför julen!

Ska kanske på en till fotografering, blev erbjuden att stå modell idag, men vet inte om jag ställer upp. Övrekroppen skulle isf vara bar. Har inget emot nakenhet, men som jag tidigare skrivit, om JAG skulle stå modell och vara naken eller visa ex brösten, skulle det kännas obekvämt. Bikini eller underkläder är genast annorlunda. Mina privata "delar"  av kroppen är för Thomas' eyes only!


Texting at the table.. oopsie

 

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0