2009-08-12 @ 19:18:03
Nu är jag typ pank. Kom just hem och har shoppat för närmare 200 euro, så nu är jag kind of broke! Men det jobbiga är att allt var nödvändigt, så kunde inte lämna bort något!

Jag köpte:
Rid grejs
- 2 par ridvantar (2 st av den enkla orsaken till att de används så mycket att de går sönder)
- 2 par ridbyxor ( 2 st av samma orsak som ridvantarna, de nöts så otroligt då man rider)
- ridskor (har behövt i flera år, men inte tagit tag i saken före nu när skorna är oridpara som jag har/hade)
- stigläder (till sadel)

"Vanliga" grejs:
- svalare jacka (till vardags)
- födesedagspresenter (kan inte säga vad, för vet att personerna ifråga läser min blogg ;) )

Det där var inte ens mycke och blev 200 euro, wtf! Så nu kära vänner, sluta fylla år (bara jag som får göra det så jag får presenter, haha ;) ), så det räcker med att ridning är en dyr sport, haha.


Här kommer en bild på vad jag köpt, men såklart inte presenterna, dah!





Kommentarer
Postat av: Anonym

svinsnygg jacka! :D

2009-08-12 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0