2009-08-07 @ 18:55:42
Well, well (märker jag oftar börjar inlägg så nuförtiden haha).. Madonna, konserten va helt F**KING GREAT! DE va as mycke folk, ca 85 000 (= nordens största utekonsert), men allt var organiserat så bra att allt flöt på så bra, vi köade med 50 000 andra o köade endast MAX 5 min, fast det berodde bl.a. på att vi hittade en genväg, heh! Kan berätta alla detaljer om konserten sen då jag laddar upp bilderna, för just nu har jag inte kabeln med till kameran, så kan inte överföra bilder före jag e hemma, men det kommer upp lite suddiga bilder o ännu sämre videon hit sen från konserten, hehe! ;)

Jag har det bra här i Hesa, vi har varit på Sveaborg idag o varit äkta turister, fick t.o.m köpa en bikini för hade ingen med när de va så varmt här, tyvärr började de regna när vi skulle sola, men den kostade bara 8 euro, lite av den syns på bilden här nere. Lite små kul, den e BLOMMIG, vilket inte är min stil (än), men helt söt på faktiskt.. Heh tycker själv jag får så fina bröst i den, haha, eller får man skriva sånt i en blogg som andra läser??

well well, nu ska jag börja fixa mig för vi ska ut o äta snart, i mron blir de shopping för hela slanten (satte in 200 euro för att shoppa för, men mycket av de har farit till taxi, spårvagn, mat osv.. bläh)




Här är då lite av bikinin jag köpte (likadan underdel) + min älskade Madonna
biljett jag tänker rama in (om jag minns det när jag kommer hem, haha)





Fick denna bild idag/igår (?) av Sami, tycker även denna är så sjukt snygg! :) Jag är
stolt över vad jag gjort för "jobb" i denna shooten. Glad för all er positiva respons o!




Kommentarer
Postat av: Mathias i örebro!

Jo nog är den bilden helt klart bäst från pinup fotoshooten, som jag sett här! Riktigt läcker! well done :)

2009-08-10 @ 19:49:10
Postat av: Annu

Tack, tack! :)

2009-08-10 @ 20:47:33
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0