2011-05-09 @ 16:17:23
Alltså seriöst, är trött på att vara sjuk! Min ena näsborre är stockad o ur andra blder jag näsblod, halsen är sjukare än på länge (snart i klass med då jag hade körtelfeber 2009) o febern är kring 37,5.

Jag har så lejdon av det här, skulle ha planerat med Satu en fotografering
jag ska göra med henne när hon söker in till en skola. Sen ringde Hanna o berättade hon o Ramell skulle hoppa idag, o det skulle ha varit så skoj att vara där o fota o kika på bebisen!

Jag har kollat på Desperate Housewives o ANTM
o på TV, men kommer inga kiva där.. Kan inte någon underhålla mig eller skicka tips på vad man kan göra :D DÖR AV UTTRÅKIGHET!!



Fotograferingen ska vara i 70-tals style, så såg riktigt fram emot att planera o fundera med Satu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0