2011-05-04 @ 21:10:34
Min kropp är trött, mitt huvud är ännu tröttare och ögonen stängs snart av sig själv. Ska med andra ord gå o sova. Ska föröska mig på slimmer i morgon, har det tidigt på morgonen o sen ska jag ut till Ramell o se hur han mår, ikv var han riktigt öm i hovarna (skorna togs bort igår) så får se hur han klarar av det, bebisen. Men sen på kvällen måste jag se hur jag gör, hade planerat in gym med Emma (BodyPump) men mamma sa hon skulle till Kokkola o prata med prästen inför begravningen o jag skulle vilja med på ett sätt..

Nu ska jag sova. För många tråkiga tankar kommer
alltid om kvällarna när man är trött, så jag ska gå o sova nu innan de blir fler o såå..

God natt på er! Har ni läst det ska bli varmare till nästa vecka! Halleluja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0