2011-01-18 @ 18:00:00
För ett halv år sedan suckade jag och stönade när jag tänkte på träning, jag undvek det till varje pris och såg bara tillbaka på vilken kondition samt "skick" jag varit i, istället för att fokusera på hur snygg kropp jag skulle få om jag började träna!

Nog hade jag försökt komma med på gymmet o träna i salen med Thomas, men det var absolut inte min grej.
Dels för att jag inte visste hur och vad jag skulle träna o för att jaa-a, jag vet inte riktit, kände mig dum. Men så började jag på LadySlim och fick ett program som var gjort till mig och min träning, och efter det har jag gått i hälsosam takt ner i vikt (4kg) och 25 cm (utdelat på olika delar av kroppen). Dessutom lärde de mig att äta hälsosammare och hade mig att skriva matdagbok som fick mig att inse hur fel jag åt.

Att se resultat på det sättet i vikt och cm gör att jag håller mig motiverad och vill fortsätta.
Nu vill jag bara träna, och tränar 2 ggr/vecka på LadySlim, rider 1 ggr/vecka, löpskola 1 ggr/vecka, gym med Emma 1-2ggr/vecka (lite beroende på) och sedan ytterligare övrig promenader och vardagsmotion. Det var en paus i tränandet nu när jag var så flunssig i 3 veckor, men nu drar mitt träningsprogram igång igen. Taggad som f-n!! :)

Så om jag klarar att komma igång så klarar vem som helst! För jag om någon har svårt att svälja min stolthet. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

JEEEEEE :D

2011-01-18 @ 19:40:44
Postat av: Anonym

Hur söker man till modellskola? Kan man söka här i österbotten? Har länge velat ta typ photoshoots med make-up. Men hur hittar man sånt här om kring?



Tacksam för svar och jätte fin blogg har du :)

2011-01-19 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0