2010-10-09 @ 09:02:33
Thomas väckte mig kring 9 idag, så nu har vi käkat frukost. Jag har lagt mig tillbaka i  sängen o hostar lungorna ur mig, del av morgon rutinen nu mera tydligen?

T ska fara till gymmet nu till 11, så jag tänkte fara o leka med Brunst-Eila idag då o se vad hon är på för humör. ;) Tänkte ta med mig kameran denna gång.

Nu ska jag gosa lite med T innan han pyser iväg till gymmet!


P.S. Lekte med Eila på ridplan igår och ridlektionen i vörå gick väl se så där, red Ami rätt skit tycker jag, men blir bara bättre :)




Snart är det 1,5 år sedan jag var med på Artisticas reklam fotografering/tävlingsfotografering. Tiden går så fort.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0