2010-06-01 @ 17:04:44
Fick en kommentar att jag inte svarat på frågorna, så börjar väl vara dags med det nu då? Så här är svaren på de några frågor jag fick..


Hur länge har du och T varit tillsammans?
Vi har varit snart tillsammans i 10 månader. :)

Vart ska du till hösten?
Antar du syftar på skola, och det vet jag inte. Har sökt in till bl.a. turism, form, tradenom. Men funderar mera nu på att ta ett mellanår!

Är du modell eller något?
Det heter jag är modell till Domani Models, men själv tycker jag verkligen inte att jag är det. Jag bara går shower om någon frågar, och samma med photoshoots. :) Jag gör det för jag tycker det är skoj.

Var går du i skola, eller gick?
Jag gick i Vasa Övningsskolas gymansium, på bildlinjen.

What is your clothes size??
Beror helt på kläderna men oftast 38 på övredelar, men med min euro-afro-ass så e byxor 38-40 i storlek

Hur lång e du, o vad väger du??
Jag är 175cm lång och pendlar mellan 68-70kg.

Vad använder du för smink?
Just nu har jag börjat använda en foundation och täckstift från Artistry. Jag har hela livet haft väldigt känslig hy, och rätt dålig hy. Men Artistry är det som hjälpt mig bäst. Jag ska ta och göra reklam om den i ett senare inlägg.

Hur var barcelonaresan?
Den var helt underbar, kunde inte ha blivit bättre. Saknar oerhört mycket värmen nu när man är tillbaka i kalla äckliga Finland!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0