2010-06-30 @ 11:59:41
Jag vet inte alls hur många hästintresserade som läser denna blogg, men chansar nu på att någon läser eftersom jag börjar känna att jag får lite lejdon.

Jag har sett fram emot ett träningsläger jag ska på 16-18 juli (fredag - söndag), men nu är det så att hästen jag ska ha under helgen har ont i ryggen, och får inte hoppa. Men eftersom han har ont i ryggen kanske det inte är det bästa att han rids på en intensivhelg. Och det gör mig lite osäker på om jag kommer få ut allt jag vill  av helgen, eller om jag kommer få höra jag måste ta det lugnt med hästen under lektionen??

Så jag undrar nu om ni har någon häst jag skulle få hyra för denna helg? Eller om ni vet någon som skulle kunna tänkas hyra ut sin häst till denna helg? Hästen får gärna kunna alla 3 gångarterna, skenkelvikning, öppna och sluta. Hur den hoppar är inte så viktigt, bara den kommer på något sätt över hindren, jag hoppar själv inte högt eftersom jag är mera dressyrmänniska.

Så om ni vet något häst jag skulle få hyra 16-18 juli, så ta gärna kontakt. Mejla fast [email protected] om ni vet någon, eller skicka till min facebook (Anna-Karin Åkers).

Här är några videon från då jag rider olika hästar..




 



Hör gärna av er!! SNÄLLA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0