2010-06-20 @ 15:31:00
1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Stranden, eller sommarstugan

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- På stranden med vänner. Fortsätter till en uteservering och äter och dricker gott. Far hem och byter om till partykläder, åker in till stan och förfestar med nära o kära och fortsätte rut påkrogen. (nu tänekr jag ju att jag jobbar annars och är ledig en lördag när jag skrev det där ;) )

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- inrefilé, svamp, majs, bacon

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag jobbar hela sommaren, men de få helger jag är ledig har jag, midsommarfirande, träningsläger och sverigeresa inplanerat.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Ljusa färger, korallfärg, rosa, vitt

6. Nämn några saker du tycker är typiskt finsk på sommaren:
- Grillas, bastu och nattdopp, festande natten lång

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Resan till Danmark faktiskt.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön, lite varmare än havet

9. Vad väljer du i glassbaren?
- lakrits eller vanilj

10. Vart går din drömsemester?
- Något varmt ställe som inte är helt turistförstört. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: tack ;)

2010-06-20 @ 18:04:26
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0