2010-06-16 @ 10:42:42
Idag skulle jag inte sova så länge, men somnade först 1 igår, låg och vände mig. Men steg upp 11 idag då och åt frukost. Nu har jag kurat ner mig i sängen och ska kolla "Did you heard about the Morgans?". Hoppas den är bra, någon som sett den??

Tänkte jag skulle röra på mitt feta arsle idag och åka till simhallen och simma idag. Tänkte riktigt hårdträna så ska simma hårt som fan, haha. Jag simtränade ju i flera år, 11 år minst, i alla fall sålänge som jag gick i simskola, började när jag var 5 och slutade när jag gick typ i 9an i högstadiet. Dumt val, för efter det så har kilona bara satt sig på mig och jag har tappat kondisen betydligt, men man kan alltid börja igen. Igår tog min antibiotikakur slut, så nu känner jag INGET kan stoppa mig för att komma i form igen! :D

Men nu ska jag kika filmen och låta frukosten smälta innan jag far iväg och simmar (hoppas bara simdräkten fortfarande passar, har tror jg gått upp 1 storlek sedan jag köpte den?) ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0