2010-07-29 @ 10:41:37
De sista 2 åren i lågstadiet var Christina Aguilera min stora idol, hennes låtar som Beautiful, The voice within, Fighter gjorde att jag kände mig bättre, och jag spelade nästan ordagrant sönder dem på cd:n.. Henns låtar tilltalade mig.

Men sen föll hon i glömska, men nu har hon gjort en hej dundrande comeback och jag tycker att hon är snyggare än någonsin, och har gjort bra låtar igen!

Älskar hennes nya platta. Många bra låtar där! Bl.a. I Am, I'm not myself tonight, You lost me, Vanity.. Love!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cessi

Jag älskar you lost me, birds of prey o stronger than ever =)

2010-07-29 @ 10:55:00
Postat av: Annu

Hon är så duktig!! :)

2010-07-29 @ 12:02:23
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0