2010-04-20 @ 21:14:41
Jag hittar inte alls sladdarna, varken till min systemis eller lilla pocketkamera, måste i misstag tagit hem dem till Smedsby här för några dagar sedan, så sry att bilderna jag lovade kommer först då jag hittat/hämtat sladden.

Vi var i alla fall till lekparken, efter att vi hälsat på hos Thomas en kompis här i Brändö, trevlig prick faktiskt! :) Lekparken fick tyvärr bara en pikavisit, för det var så kallt och vi skulle handla frukt till vår fruktsallad som just nu ligger i magen. Filmade annars lite när vi lekte i en rolig gunga, haha, men tror jag skrattar mest åt det själv nog, men den slänger jag också upp såfort jag hittar sladd-fan..

Som vanligt (jepp, blivit ett beroende) ska vi kolla på 24, men har bara 1 avsnitt kvar, resten har ännu inte sänts från USA. I morogn blir det tidig väckning, så blir tidig sängdags för oss ikväll.. Yaah right, vem lurar vi?? haha






Kommentarer
Postat av: naatta

går de int ti lägg in minneskorte från kameran i datorn då?

2010-04-21 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0