2010-04-16 @ 09:56:32

Haha, jag måste väl erkänna att detta är lite utav ett i-lands problem, MEN, jag visste inte igår att butikerna kan strejka idag el under helgen (?), så jag har lite panik!! Jag hinner nämligen inte köpa dricka ifall vi far ut med tjejerna o partajja i morn! SHIT!!!! Haha, så jag borde få någon som far och köper åt mig.. NEJ, jag är inte underårig, haha, utan jag har absolut inte tid! Nu sitter jag nämligen här och försöker få igång motorn i mig, äter frukost och försöker klippa ihop ett klipp var jag rider Eila, men datorn vill inte sammarbeta, den förblir TRÖG! Sen ska jag iväg och fixa ett arbete klart, snabbt hem och äta, var efter jag hoppar i bilen och kör iväg mot Vörå igen!!

Så om någon vill vara så snäll och köpa 6-pack kulta lonkero åt mig (ger givetsvis money) INNAN ALLT ÄR SLUTSÅLT, skulle jag vara evigt tacksam, haha!

Detta känn så löjlig, men tror många känner igen mitt dilemma! ;)


Eller är jag helt ensam om detta problem där ute? haha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0