2009-07-08 @ 12:26:14
hihi, jag fick ett paket hem på posten idag som gjorde mig super glad! :)



hmmm, vad kan det finnas i paketet tror ni??




Tadada da daaaaa!! :D





Just det, mina sminkprodukter jag beställde av Sara Backström i Sverige! Jag har ännu inte provat dem, men är säker på att de är toppen produkter, spec efter vad jag som är fattig betalat för dem! :) Sara var super bra att ha att göras med, hon berättade vad som var bra med dem och plockade ihop ett prova på paket som var mycket förånligt om man jämför med vad det skulle kosta om man tog alla delar skillt. Jag menar jag beställde det i fredas och fick det idag, snacka om snabb leverans, hon plockade ihop grejerna på fredag och skickade paketet på måndagen!

Man fick en CD med hur man ska använda produkterna, så tänkte jag nu ska gå i duschen och försöka vakna till innan ajg kikar på den och testar sminket, för då jag just var till mammas jobb med en påse hon glömt frågade hon ifall jag gråtit, så tydligen ser jag väldigt färdig ut idag, haha! Men det var full rullle igår på showen, från morgon till kväll så när jag kom hem var det bara att slänga sig på soffan och be mamma killa mig på ryggen, vilket hon gjorde (puss på henne)..

Nu ska jag gå o duscha som sagt, kan slänga in ett inlägg om vad jag tycker om produkterna, även ngn bild före och efter sminkningen så får ni se hur fint de blev! :)

Kommentarer
Postat av: v

hur mycke blev dedär settet? jag funderar eftersom en burk i.d. kostar 49 € på KICKS, och kabukka-borsten ( eller va den nu heter:D ) kostar 43€ vilket jag tycker e väääldigt dyrt! läste i stinas blogg att sara säljer billigare . så jag funderade hur mycket billigare hon säljer för. :)

2009-07-09 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0