2009-07-21 @ 13:47:26
Vi hade då Spa igår här hos oss med min kära vän Edith. SÅ SKÖNT! Vi bada bastu i säkert över 1 h, prata om allt möjligt, käka ost o vindruvor samt drack vin. Kika film, tjattra vidare när vi skulle sova. En riktigt 10p kväll!

Idag fick jag då klänningen jag beställde, och denna gång var mina bröst för små för klänningen.. NU BLIR JAG GALEN!! Tänker sluta beställa från Nelly.com, för man blir bara kär i klänningar och sen när de är hemma är de för små eller för stora, MORR!! Så det blir att skicka tillbaka den underbara klänningen.. snyft.. så som ni kanske förstår hatar jag min kropp just nu, haha!

Nu ska jag ta o gå o kika på lite kläder inför kvällen och ringa min vän.. :)

Ha de gött! :)



Jag måste då säga jag är skit nöjd med bilderna Heli tog, super duktig fotograf det där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0