2009-07-05 @ 16:38:50
Hello!

Sitter som bäst o surfar massa butiker på nätet, blivit medlem i 4 butiker nu *woops*.. Så fick -20% på nästa inköp vid Bianco, så gissa vem som ska o köpa en väska ELLER skor från Bianco i morn innan jobbet ? ;)

Fast jag måste erkänna det inte är för att jag fick procenten utan för jag blev väldigt nere idag när jag fick veta en jobbig grej, men den tar jag inte upp här.. Blev helt enkelt helt förstörd, kiva att få veta det på jobbet, men det är så FINITO nu!

Well, well, sitter o tröstäter godis så de ska väl gå om, tror jag blir full på socker snart, haha!

Vet ni va?! Min klänning har ännu inte kommit, MORR!! Skickade och frågade vart den lämnat idag, så hoppas jag får svar! Nu i början av veckan får jag dessutom mitt sminkpaket, wuhuu !! :D

Nä nu ska jag fortsätta prata med Merja, vi har suttit i ngr timmar o pratat boys, tycks aldrig ta slut på såna konversationer, hehe!

Hoppas ni får en bra dag..

P.S de har lovat regn nu till ti-fre, typiskt då jag är ledig ti-lö.. JEIJ!! Jag har sån jälva tur med vädret då jag är ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0