2011-05-25 @ 05:46:41
God morgon! Fy vad trött jag är! Gick o sova halv 11 igår, men Leo har haft flera "hepolianfall" inatt, så har med andra ord inte sovit så bra. Vet inte varför han börjat få de nu på sistone (hepolianfall = kutar runt, runt, runt i lägenheten och far på alla ställen han vet han inte får vara på, ex. diskbänken)?? Tror nog det kommer göra honom gott att få flytta till en 4a o springa runt där!

I morgon är jag ledig och får fara till frissan,
men ingen sovmorogn där heller då tiden är kl 9 på morgonen, men en powernap efter dagens jobb ska nog göra susens, en låång, haha! Nu ska jag skynda iväg. Jestas vad trött jag är, får se om jag får ngt gjort på jobbet ;)



Bild från i vintras. Måste googla mera vad man kan göra/köpa för att ge mer stimulans till katter. Har ni förslag?


Kommentarer
Postat av: Anna

Den bästa aktiveringen för en katt är helt klart en kattkompis, det är något som de flesta uppfödare är överens om och vissa säljer inte ens katter som ensamkatter :)

2011-05-26 @ 01:33:22
Postat av: -

kasta små papperstossar (små, typ som pingisbollar ) eller lek kurragömma med kissen, de gillar min katt (;

2011-06-12 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0