2011-03-17 @ 10:55:58
Konstaterade att riktig lycka är när man ser framsteg med ridningen! Var ju o red Ramell aka Ramsan idag på morgonen o han var klockren! Han lyssnade för minsta lilla i slutet. Vi övade tempoväxlingar i skritt o trav, skänkelvikning (bara lite) i skritt och sedan volter, åttor och bågar i trav. AAH, alltså traven han tog på diagonalen i åttorna var ljuvlig!

Jag tycker så förbaskat om den där skithästen! <3 Det har gått bra nu 2 gånger i rad, så jag hoppas det håller i sig, för vi ska rida vår första lektion tillsammans på tisdag kl 15:30, jäiks. HOPPAS hans goda humör fortsätter.

Nu ska jag skynda i duschen, jag har 45 min på mig att duscha o fixa mat,
börjar jobba kl. 13 idag o slutar kl 21. :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt :D

2011-03-17 @ 13:00:25
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0