2011-03-13 @ 20:24:27
Har för kanske 30 min sedan kommit in gemon dörren, har varit på gymmet ikväll med Emma, Cessi o Heidi o KUL var det! Jag var första gången med på det nya programmet så kände mig lite out, men skoj var det. Fasen jag var trött i sista 2 låtarna, svetten bara rann i ögonen, hehe! Men sen efter att vi gjort magövningarna o varvat ned skulle jag kunna vara med på ett pass till, med andra ord är konditionen inte lika bra som styrkan kanske? ;)

Hur som helst så sitter jag o käkar sallad
med, ruccola, gurka, salladsblad, paprika, fetaost, bacon och makaroner. Helt ok gott. :)

Nu ska jag vänta att Ansu kommer online på skype innan jag går o sussar. :D Nati nati!



Kommentarer
Postat av: Heidi (heidilandia_.ratata.fi)

Combaten var verkligen superrolig! :D

2011-03-13 @ 20:55:08
Postat av: Annu

Jo det var dunderbra, o jag blev så trött i slutet ;D

2011-03-14 @ 09:34:07
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0