2011-03-14 @ 22:36:17
Vad heter du: Anna-Karin Helén
Vad tror folk om dig: Att jag är störd, haha ;D
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon o längd/kropp (ögonen förstår jag inte, små grisögon haha)
Vad säger du för att imponera på någon: Något som berör just den personen, typ? :P
Hur imponerar man på dig: Humor, lätt till skratt, snäll och fötterna på jorden
Brukar du skratta för dig själv: Händer väl nu som då ;)



Var bor du: Vasa
Trivs du där: Helt ok, men är ingen lägenhetsmänniska
Äger du några converse: 2 st.
Brukar du bli för full: Händer rätt sällan faktiskt, men ännu mera sällan jag har minnesluckor. Jag vet vad jag tål och ej.
Är du allergisk mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Fundera på vilken utbildning jag ska pröva som next.
Hur svarar du i mobilen: Halo / Hej / Tjeeenare / Hej Miffo osv.
Vem ringde du senast: Thomas
Antal timmar sömn i natt: 7 kanske?
Sov du ensam: Ja :(
Brukar du komma i tid: Beror på vad det gäller. Möten jag, ungefär träffis njaa.. ;)
När mår du bra: När Thomas håller om mig, när jag sitter på hästryggen, när jag går en fashion show.



När blev du fotad senast:
Oj, mest jag som tagit kort nu.. Men i fredags typ?
Hur känner du dig nu: Trött, magknip o aningen orolig.
Vanligast färg på dina kläder: Svart, vitt o grått. Härlig regnbåge jag är
Vad tycker du om fötter: Håller mig bra på jorden.
Vad saknar du: THOMAS <3
Hade du en bra kväll igår: Jodå, var på Combat o boxades så svetten rann mellan skinkorna ;)
Favoritdryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Jo, men fasen vad det växer snabbt tillbaka!! :o
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23-23:30
Är du blyg: Bland nytt folk är jag det ibland.
Sysslar du med någon idrott: Ridning, och börjar springa.
Vill du hellre ha email än brev: Brev är mera personligt. :) Men suger på att skriva.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, se bara på mig och Thomas <3
Har du spytt offentligt: Nepp!!
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Beror vem man jämför med.
Vad gör du i morgon: Rider en knäpp Ramell o gymmar med Emma <3
Vad är det värsta du vet: Lögner, svek, skitprat o falskhet
Vad längtar du till: Helgen, då blir det romantisk middag med Thomas.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag hoppas det ;) Jo nä men det har jag nu äntligen fått!
Vad använder du för shampoo: Bed head, dumb blond
Hur gammal är du: 20
Du samlar på: ?? Tror inte jag samlar på något?
Gröna eller röda äpplen: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Thomas o mamma
Gillar du golf: NEJ, men pappa försöker omvandla mitt hat till kärlek ;)
Vilken tid vaknade du idag: 06:20
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Självklart, bara det inte är hela tiden o till minsta lilla grej.
När grät du senast: förra veckan någon gång.
Vad äter du helst när du ser på film: GODIIIS
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till New York o Thailand, resten spara.
Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, just nu kör jag mycket budjet när d e knapert ;)
Skulle du kunna köpa en falsk märkesväska: Ja, men förstår dem som är emot det. Jag är inte.
När går du upp ur sängen på helgerna: Runt 9-10



Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja, men aboslut inte nu!!
Solar du ofta: Under sommaren, blir bara fel när jag förösker med solarium. Får inte på maskinf-n ;)
Är du bra på att laga mat: Verkligen inte..
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Ungefär som ett träd
Är du musikalisk: Spelar lite piano o kan ngr accord på gitarr. Sjunger gör jag när ingen hör :P
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: jag vill tro på det
Tycker du om sushi: Jo, mums.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0