2011-03-12 @ 19:47:17
Haha alltså karlar o hockey kommer jag nog aldrig att förstå mig på! Thomas sitter o ser på hockey o jag har tråkigt för flera. Är så sugen på att fara ut o dansa, men det blir det inget av ikväll.

Jag har i perioder när jag vill fara ut o fesa, har haft en LÅÅÅNG period då jag inte varit brydd i det, men NU
vill jag bara ut o dansa!! Så är du sugen vet du vem du ska ringa! Haha, värsta kontaktannonsen här ;)

Well, trodde jag o T skulle ha myskväll, men tydligen är hockey viktigare ;) Karlar..
Men jag är inne på mitt 4:e vinglas så jag har det rätt bra i alla fall. Har chattat med en frissa så ska ev. få en snabb tid till klipp o färg, bokat in Ramell o fått nostalgitripp till underbara 2009 som gav så många härliga skratt o utekvällar!



Thomas tycker jag ser ut som en snygg lärare i glasögon, men jag vet nu inte. ;D Slänger på glasögonen när jag har huvudvärk! ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Här har de också vart "hockeykväll".. Den där hockeyn går tydligen före ALLT!

2011-03-12 @ 21:00:21
URL: http://ramell.blogg.se/
Postat av: maria

hockey går före allt. speciellt om vi snackar final! men du kan ju trösta dig med att det bara är en eller två matcher kvar. eller om det vill sig så blir det ännu kvalmatcher. men då kan du ju fast åka till stallet under tiden ;)

2011-03-12 @ 21:14:11
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0