2011-03-30 @ 17:35:24
Just nu så sitter jag o försöker fundera om jag ska byta bloggportal eller inte. Jag har fixat ett konto på papper (annu.papper.fi), men jag får fan inte inläggen att visas bra. Bilderna visas bara en del av o texten är förkortad.. Så ännu tänker jag inte byta men då jag kommer underfun med det, då! Är så trött på blogg.se när det strular hela tiden.

Well, well. Jag har varit till apoteket nu i alla fall o köpt nässpray o snordukar. Ska nu burra ner mig under täcket o se om jag hittar någon film att kika på.



Precis ätit upp all spagetti o konstaterade man kan fasen inte se representabel ut när man äter, haha ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig! :)

2011-03-30 @ 18:02:14
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0