2011-03-31 @ 11:07:01
Är hemma en snabbis här emellan, har varit på halkbanan nu o lekt rally. Först var jag mega feg o ville inte få sladd, men sen efter kaffepausen fick jag mer mod till mig o gasade o åkte runt 360 grader ;) Bilskoleläraren kom fram o både han o jag skrattade o han tyckte bra jag provar gränserna här än ute i trafiken. :D

Så när "don't worry, be happy" kom från radion tänkte jag att nu jäklar ska de sladdas, så i kruvan for det runt, runt, runt, haha!

Nu ska vi i alla fall tillbaka till bilskolan till kl. 13, så ska snabbt slänga i mig något nu o cykla dit efter det. :)



Leo var i alla fall glad när mamma kom hem, bara kurrade o ville vara nära ;)


Leo tuggar på mamma när hon visar upp hur STOR han blivit!! Yepp jag pratar om mig själv i 3:e person nu som då ;) nej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0